fredag 28 mars 2014

Att vara i verkligheten



Jag är en pryltok som älskar form och funktion, men med tanke på att jag driver en webbyrå är jag också passionerat intresserad av varumärke och Storytelling. Denna film från Daiwa beskriver mycket av det jag vill åstadkomma med min blogg. En vacker beskrivning av den "verklighet" som vi sportfiskare befinner oss i. Kusten är aldrig tillrättalagd utan visar alltid sitt rätt jag och det är vi som besökare som får anpassa oss. Vi får följa vågorna, avskärma regnet och huka för blåsten. För på kusten är det inte vi som bestämmer, vi är gäster i en naturlig miljö och havet ber inte om ursäkt.    

Daiwa är det varumärke som följt mig längst och alltid levererat kvalitet. Företaget grundades 1958 av Yoshio Matsui som hade en vision om att skapa världens finaste sportfiskeprodukter! Då man idag är världens enskilt största varumärke inom rullar och spön får man säga att han lyckats. Kul att de också tar ett steg in i den moderna marknadsföringen tillsammans med fantastiska produkter. Mina Fugeo och Certate har varit trogna och felfria genom många fisketurer och känns lika mjuka och fina efter flera års fiske.  


En trogen vän 

2 kommentarer:

  1. Först och främst super snygg hemsida! Vad har du får råd, tips för att VERKLIGEN kroka öringen? Tycker att det enda jag gör är att tappa dom :( jag fiskar endast med spinnfiske.

    SvaraRadera
  2. Mindre krok, mjukare spö och lina. Men vissa perioder är man svag på att kroka. Lycka till och hör gärna av dig om du hittar en metod som funkar.

    SvaraRadera